Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Čt 8-16.30, Pá 8-14 hod)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamační podmínky a vrácení zboží

Reklamace

Po obdržení balíku zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud je obal nějakým způsobem poškozen, ihned jej reklamujte u přepravní společnosti, která Vám ho přivezla. 

Po otevření zásilky si, prosím, zkontrolujte, zda Vám přišly správné produkty ve správných velikostech.

Předmětem reklamace je např:

  • obdržení jiného výrobku
  • jiné množství výrobku
  • poškozený obal a následný únik produktu
  • prošlá expirační doba
  • pokud na produktu chybí český návod

 

Kdy nelze reklamovat:

  • po použití či otevření výrobku
  • poničení obalu/produktu vlastní vinou (např. skleněná lahvička Vám spadne na zem)
  • pokud český návod obsahuje drobné gramatické chyby, avšak text zůstává srozumitelný

Jak postupovat při reklamaci zboží:

Pokud chcete reklamovat zboží, neváhejte a obraťte se na nás buď telefonicky, nebo emailem. Pravděpodobně budete vyzváni, abyste svůj problém prokázali fotkou a odeslali ji na náš email i s konkrétním problémem. My poté posoudíme na základě reklamačních podmínek (viz výše), zda je reklamace možná nebo nikoli. V obou případech s Vámi budeme komunikovat a na všem se domluvíme.

 

Vrácení zboží

Nelze vracet zboží:

  • poškozené
  • použité či otevřené
  • při poničení obalu/produktu vlastní vinou (např. skleněná lahvička Vám spadne na zem)

Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, je povinnen vrátit zakoupené zboží do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Pokud je zboží vráceno poštovní či jinou přepravní cestou, přepravné platí kupující, nikoli prodávající.

Peníze z vráceného zboží budou odeslány zpět kupujícímu do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávající obeznámen o odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, kterým byly peníze přijaty. Samozřejmě je možné se domluvit na jiném způsobu peněžního vyrovnání a nesmí tím zároveň vzniknout kupujícímu žádné dalši náklady.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

Libušská 199/68, Praha 4, 142 00
+420 736 766 365
+420 800 101 063

Nacházíme se u zastávky U Zvoničky (autobus číslo 113 a 333). 

Kontakty
(Po-Čt 8-16.30, Pá 8-14 hod)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz